“Het maakt niet uit hoe vaak je het hebt gedaan, je bent nooit te oud om bekend te maken dat je de Indianapolis 500 gaat rijden,” zei de inmiddels al 48-jarige Andretti. “Om de Indianapolis 500 te winnen is altijd al een droom van me geweest. Om daar nog een nieuwe kans voor te krijgen is geweldig.”
“Als een coureur is de Indianapolis 500 iets waar je graag bij betrokken wilt zijn,” verklaarde Petty. “Om in mei terug te keren naar Indy met John, Michael (Andretti) en Window World is de ideale manier waarop we het willen doen en ik kijk er dus zeker naar uit.”
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!