Het wordt de tweede race op Daytona voor Bourdais dit weekend. De Fransman rijdt ook in de Grand Am Cup, waarin hij samen met zijn vader meedoet.
Update: Ondanks dat de deal zo laat tot stand is gekomen, heeft Bourdais bij de kwalificatie veel indruk gemaakt. Hij wist zijn team op de vierde plaats te kwalificeren, terwijl hij voor de kwalificatie maar enkele ronden had kunnen trainen.
Sebastien Bourdais: "We hadden een vrije ronde aan het eind en kregen het voor elkaar. De waren heeft potentieel. Het is een goed pakket. De Ford-motor doet zijn werk en het chassis is goed. Het is jammer dat de deal zo laat tot stand kwam. Anders had ik wat meer kunnen testen. We zullen zien wat het geluk ons in de race brengt."
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!