“De wagen was geweldig”, begon een enthousiaste Dario Franchitti. “Er was meer grip dan vanmorgen, maar tijdens de eerste ronde wist ik niet hoeveel grip er nu daadwerkelijk was. Die eerste ronde deed ik dus een beetje conservatiever dan de tweede ronde. We gingen goed verder waar we met de vrije training gebleven waren. Ik denk dat we een betere racewagen hebben dan die voor de kwalificatie. Ik tril nog steeds van de kwalificatie, het is een geweldige baan. Je krijgt hier geweldige races. Op deze baan moet je echt alles geven.”
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!