Castroneves bevestigde dat problemen had met de bandenslijtage aan het einde van de runs hem de overwinning kostte: "Team Penske heeft het uitstekend gedaan. Al onze wagens waren vooraan. De #3 wagen slijtte de band linksvoor. Toen ik die het hardste nodig had was het er helaas niet. Misschien heeft dit botsing
Ryan Briscoe voelde zich niet comfortabel in zijn auto: "Ik ben zo blij met de finish op de vierde plaats vandaag. Ik was bang. In de eerste stint had de wagen veel overstuur. Ik had veel problemen, dus om vierde te worden is een knappe prestatie van Team Penske."
Will Power kon zich bij de mening van zijn teamgenoot aansluiten: "We hadden iets teveel overstuur. Ik had een paar grote momenten. Aan het eind was het beter. Ik had de achterblijvers hoog moeten inhalen."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!