Beste rookie was niet Simona de Silvestro, die door een elektronisch probleem 1,5 uur trainingstijd verloor, maar Ana Beatriz. De Braziliaanse coureur van Dreyer & Reinbold vond de aansluiting met teamgenoot Justin Wilson en reed haar wagen naar de 17e plaats.
E.J. Viso keerde ondanks het groene licht van de doktoren nog niet terug op de 2,5-mijls oval. Het team KV Racing bouwt de backup wagen nog om en verwacht nu Viso de volgende dag de baan weer op te sturen.
Volledige uitslag van de 3e vrije training op Indianapolis
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!