“De wagen was erg goed en ik ben erg tevreden met de progressie die we tijdens de vrije trainingen hebben geboekt,” verklaarde Wilson. “We reden tijdens de Firestone Fast Six op de zwarte, standaard banden, maar helaas kreeg ik een probleem met mijn remmen. Het werd steeds slechter en aan het eind was elke ronde gewoon een groot avontuur, waardoor ik besloot om de wagen vroegtijdig in de pit te parkeren. Je kunt in de strijd om één positie op de grid beter je wagen niet in de muur parkeren. Ik ben redelijk tevreden over hoe alles is verlopen. Het hele team verbetert zich en hopelijk hebben we morgen opnieuw een goede dag.”
FotografieGib Stoffmann / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!