“Het team heeft het absoluut geweldig gedaan vandaag, het was een geweldige dag voor Team Penske,” zei Castroneves. “De eer gaat ook naar Ryan Briscoe en zijn crew. Zij pushten ons en wij hen weer, zodat we samen naar de top gingen. Om hier als team eerste en tweede te eindigen is een compliment voor iedereen.”
“In het begin van de race waren we brandstof aan het besparen. De wagen was losjes en we kenden wel wat momentjes. We wisten er achter te komen hoe we dit konden verbeteren en met enkele geweldige pitstops kwam ik naar voren. De laatste vijftig ronden waren vol gas en ook meteen de zwaarste ronden, maar we wisten het vol te houden.”
“We hebben gedaan wat we konden, ik had helaas net niet genoeg op het eind om Helio te passeren,” concludeerde Briscoe. “De laatste twintig ronden waren misschien wel de meest frustrerende die ik ooit gereden heb; de gehele race leiden met de snelste wagen en dan er niet voorbij komen. De hoge rijlijn was te langzaam. We zijn tenminste nog tweede geworden en punten gekregen voor het leiden van de meeste ronden. Het belangrijkste is dat we meedoen voor de overwinningen en die zullen zeker nog volgen.”
FotografieAndrea Herrmann / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!