“Ik kijk uit naar de mogelijkheid om in de Verenigde Staten met Dreyer & Reinbold Racing in de IndyCar Series te racen,” zei Conway. “Ik zal veel circuits voor de eerste keer bezoeken, vooral de ovals, maar ik kijk erg uit naar deze uitdaging.”
“We zijn erg blij dat we langzamerhand bijna klaar zijn voor het 2009 seizoen,” zei mede-teameigenaar Dennis Reinbold. “We hebben gedurende de winter veel verbeteringen gemaakt en dat gecombineerd met Mike’s talent verwachten we veel positieve resultaten in de IndyCar Series races van het komende seizoen.”
FotografieMikeConway.co.uk



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!