"Vanmorgen hadden we het een beetje lastig," zei Zwolsman na afloop van de kwalificatie in de persconferentie. "Het is bijna altijd het geval dat er nog geen rubber op het circuit ligt. Ik verwachtte meer rubber tijdens de kwalificatie, maar het bleef nog steeds erg glad. Dus we konden aan het werk om de grip van de wagen te verbeteren. We kunnen dit nog veranderen, verwacht ik. Het is hier erg belangrijk om vooraan te starten, omdat het je de beste kansen geeft om vooraan de te finishen, vooral op een stratencircuit. Dat is de reden waarom we hier vanavond aan gaan werken, om tot een oplossing te komen. Het is een leuk circuit. Het is niet te smal en ze hebben gedurende de jaren aanpassingen gemaakt om het beter te maken. Ze hebben goed werk geleverd met de organisatie van dit evenement."
FotografieChamp Car Atlantics



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!