"Het is een gaaf weekend geweest", vertelde de populaire coureur van Dale Coyne Racing. "We zijn de laatste paar races erg competitief geweest. We hadden de hele dag een goede auto. We vochten vooraan en ik ben blij met de tweede plaats, maar we hadden natuurlijk graag eerste gestaan. We hadden al vroeg in de race geen push-to-pass meer over. Ik moest nogal wat gebruiken om enkele auto's in te halen die een ronde achter lagen. Aan het eind hadden de auto's om me heen allemaal meer dan ik, dus bij de herstart wist ik gewoon dat ik voluit moest gaan en proberen geen fouten te maken. Ik wist dat ik goed was in de laatste bocht en dat we een goede run konden maken op het rechte stuk en dat we een goede run konden maken in bocht 1 en dat pakte goed uit voor ons."
FotografieIndyCar / Getty Images



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!