De Warm-up begon rommelig doordat Ryan Norman stilviel net toen vrijwel alle coureurs de baan op waren gekomen. IndyCar moest de sessie neutraliseren en de debutant kon weer op weg geholpen worden. Diezelfde debutant zou later in de sessie een prima indruk achterlaten door zich naar de 21e plaats te rijden in een veld van 26. Daar bevond hij zich in goed gezelschap. Hij zat vlak achter VeeKay en Power, en voor Rosenqvist en Daly.
Ericsson leidde lange tijd de sessie. Hij zag in de slotfase een aantal coureurs langszij komen en eindigde achtste. Pato O'Ward had zich nog niet helemaal herpakt na een teleurstellende kwalficatie en kwam tot de elfde tijd.
Volledige uitslag van de warm-up op Mid-Ohio
FotografieIndyCar / Getty Images



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!