"Vandaag werkte het allemaal gewoon totaal niet. (Takuma) Sato gebruikte zijn wagen alsof het een raket was. Het incident dat ik met hem had zorgde er eigenlijk al meteen voor dat we achter de feiten aan gingen lopen, de race was toen ook nog maar een paar ronden oud dus het was gewoon erg jammer dat zoiets als dit al zo vroeg in de race moest gebeuren, dit momentje kostte ons helaas ook meerdere posities en dit is mij zelfs meermaals overkomen. Ik reed waar ik rijden moest en deed volgens mij prima mijn werk maar andere coureurs reden gewoon zomaar in mijn bolide, er zitten dus aardig wat bandensporen van andere wagens op mijn auto na de race van vandaag!
De U.S. Air Force Chevrolet was behoorlijk snel, dat was erg fijn. We probeerden een strategie die helaas uiteindelijk niet werkte voor ons. We moesten uit zien te komen met onze brandstof en gokte op het uitkomen van meerdere neutralisaties, helaas voor ons gebeurde dit niet. Hopelijk zal het de volgende race eens wat meer onze kant op gaan allemaal!"
FotografieIndyCar / Getty Images



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!