"Het moge duidelijk zijn dat de meeste coureurs op dezelfde bandenstrategie stonden, hetzelfde gold voor de brandstofstrategie. Er waren geen neutralisaties die de gaten in het veld hadden kunnen dichten, zodoende waren er ook geen herstarts waar we kansen hadden kunnen creëren om posities goed te maken. Dus al met al is zesde worden na als veertiende te zijn gestart in een race als deze meer dan prima. De Arrow bolide was zeer goed en mijn crew in de pits heeft ook goed werk geleverd. We moesten tegen het einde van de race iets meer brandstof sparen dan andere coureurs, hierdoor kon ik geen aanval wagen op Felix (Rosenqvist) voor de vijfde plaats maar eerlijk gezegd, als ik kijk naar waar de race startte en hoe deze race is verlopen denk ik dat we best trots mogen zijn op ons behaalde resultaat."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!