“Ik voel me ok, maar natuurlijk wel erg teleurgesteld,” concludeerde Kaiser vlak na zijn crash. “Hopelijk kunnen we de schade analyseren en zien wat we kunnen doen voor de kwalificatie. Ik wil niets liever dan in de race zitten. Ik ben enorm trots op wat het team de hele week heeft gedaan. Deze crash neemt niet weg wat we al hebben bereikt. Ik denk dat als we er hard voor blijven vechten, we wel een manier vinden.”
Die manier werd vrijdagmiddag ook gevonden: alle monteurs van Juncos’ andere teams (Indy Lights, IMSA) werden opgetrommeld, de monocoque die Kaiser op Circuit of the Americas gebruikte werd naar het circuit gestuurd en het team kreeg zelfs onderdelen van andere teams! Juncos Racing heeft de hele nacht hard doorgewerkt en rond 3:00 uur lokale tijd werd de motor voor het eerst weer gestart. Het lijkt er dus op dat Kaiser met Juncos Racing een poging kan wagen om toch nog deel te nemen aan de 103e Indianapolis 500.
🔈That’s the sound we like to hear! 💪🏻#ThisIsMay #INDY500 #GoGreen 💪🏻 pic.twitter.com/qgoSMr8OQ2
— Juncos Racing (@juncosracing) May 18, 2019
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!