"Ik zal deze dag niet snel vergeten. Het is gewoon zo geweldig dat we eindelijk het podium hebben gehaald, om eerlijk te zijn had ik al langer het gevoel dat een dag als deze er aan zat te komen, ik vind dit echt een fantastische plek, deze plaats is tevens altijd erg vriendelijk voor me geweest in het verleden. Vandaag reden we een fantastische race, zowel met de droge als natte weersomstandigheden, hopelijk is een resultaat als deze de eerste van velen voor het Meyer-Shank Raing team.
Verder denk ik dat we ook echt goed de snelheid erin hadden toen het droog was, toen het begon te regenen hadden we het ietsje lastiger. Vanaf het moment dat de baan opdroogde leek het er op dat we niets konden doen om Scott (Dixon) tegen te houden. Maar dit is zo'n fantastische dag voor het hele team, mensen vergeten dat we een team zijn dat een deeltijd programma afwerkt, podiums als deze betekenen daarom zeer veel voor ons."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!