"Wat een geweldige avond", jubelde de 26-jarige coureur. "Het is erg mooi om Gateway terug te hebben en om meteen zoveel support van de fans te zien. Ik ben erg blij om met de #2 te winnen want ik had het gevoel dat wij de wagen hadden voor de zege. Ik wou zeker niet dat ons dat afgenomen werd. Simon gaf me een baan om mee te werken. Ik kreeg een goede slipstream van hem en stopte mijn wagen in het gat, kwam ongeveer halverwege van hem. Het ene ding dat ik niet wou was hem te hard raken. Ik denk dat als ik te ver naar links gebleven was dat ik over de kerb had gesprongen en ik ons beide uit de race genomen zou hebben. Ik probeerde hem dus een klein beetje op te laten schuiven toen we bij het begin van de bocht kwamen. Gelukkig werkte het goed voor ons. Pagenaud kwam niet in de muur of iets zoals dat, dus ik zou zeggen dat het ook voor hem OK uitgewerkt heeft."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!