Volgende Race: Honda Indy 200 at Mid-Ohio, 05 Juli
De #24 Dreyer & Reinbold Racing bolide van Sage Karam

Sage Karam keert met Dreyer & Reinbold terug in de Indy 500

Geplaatst
Gewijzigd
Geschreven door
Sage Karam keert dit jaar terug bij het team waarmee hij in 2014 zijn IndyCar Series debuut maakte: Dreyer & Reinbold Racing. Het team uit Indianapolis heeft bevestigd een wagen voor de jonge Amerikaan in te zetten voor de Indianapolis 500. De #24 bolide waarmee Karam de race zal rijden zal hoofdsponsoring krijgen van Gas Monkey Garage Energy, de nieuwe energiedrank van de garage welke het toneel is van Discovery Channel programma Fast N’ Loud.

“Ik ben bijzonder blij om betrokken te zijn bij Gas Monkey Garage voor de honderdste Indy 500,” zei Karam. “Het is ook opwindend om terug te keren bij Dreyer & Reinbold, we reden in 2014 samen een geweldige race!“

Naast de wagen voor Sage Karam zou Dreyer & Reinbold Racing ook werken aan een tweede wagen voor de Indy 500.


FotografieDreyer & Reinbold Racing
Deel op Social Media
reacties Eén reactie!
luk1
22-01-2016, 17:51
Het is natuurlijk nog veel te vroeg om te zeggen, maar ik denk nu al dat er op Bump Day 'gebumpt' zal worden zoals het al in jaren niet meer is gebeurd (lees: meerdere coureurs vallen buiten de boot).