“Ik ben erg opgetogen om voor Andretti Autosport te mogen rijden en om deel te zijn van een team met zo’n succesvolle historie,” verklaarde de Zwitserse. “Het voelt erg speciaal om deze mogelijkheid te krijgen. Ik wil Michael (Andretti) bedanken voor zijn geloof in me en ik kan niet wachten om met het team te beginnen. Ik kijk er ook erg naar uit om terug te keren achter het stuur van een IndyCar.”
De vierde bolide van Andretti Autosport was oorspronkelijk bedoeld voor Justin Wilson, welke de overstap van Dale Coyne naar het team van Michael Andretti hoopte te maken. Dit plan viel echter in het water toen een sponsor zich terugtrok. Justin Wilson lijkt daarmee voor de seizoensopener zonder stoeltje te zitten, al gaan er geruchten dat hij de vierde Andretti Autosport wagen zou gaan delen met De Silvestro.
FotografieAndrew Bussa / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!