Carlos Munoz was zijn teamgenoten dankbaar voor de tips: "Het helpt zeker om teamgenoten te hebben en informatie te krijgen over wat je kan verwachten. Dit keer was ik de laatste teamgenoot, en normaal moet ik als eerste naar buiten. Onze run was geweldig en in ben blij om van de voorste rij te starten. Het is morgen een lange race maar ik heb een goede wagen om voor de leiding te vechten."
Ryan Hunter-Reay had als nadeel als eerste van zijn team te moeten: "We hebben een beetje gegokt voor de balans en het was niet goed. We hadden wat issues, dus ik denk dat onze teamgenoten daarvan konden leren. We waren de eersten die gingen; zij konden de balans opmaken en van daaruit konden zij een goede run neerzetten."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!