"We hebben een solide sessie gehad," verklaarde de Star Mazda-kampioen van 2012. "Ik denk dat wat goed in de sessie was dat we bij elke run continu verbeterden. Dus ik had een aantal echt cleane ronden in sessie 1 en sessie 2. In sessie 3 was de wagen weer erg goed. Ik haalde waarschijnlijk er niet alles uit door in bocht 1 in mijn laatste ronde er af te gaan. Ik ben erg trots op het team, ze hebben hard gepusht de afgelopen weken en ze hebben mij een fantastische kans gegeven. Het was voor iedereen een mooie dag."
FotografieHonda Racing HPD



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!