Dixon en Kanaan zullen de #02 wagen van het team besturen, welke ze zullen delen met NASCAR coureur Kyle Larson en Marino Franchitti, broer van de recent gestopte Dario Franchitti. Karam zal de #01 wagen delen met NASCAR coureur Jamie McMurray en het vaste rijdersduo van de #01: Scott Pruett en Memo Rojas.
“Dit is echt het grootste wat ik tot op heden heb bereikt, de 24 uur van Daytona voor een team als Ganassi mogen rijden,” verklaarde de nog maar 18-jarige coureur tegenover Racer.com. “Ik kan niet wachten! Hopelijk verloopt dat goed.”
“Het is op dit moment gewoon erg lastig om geld te vinden voor een stoeltje in IndyCar, het komt echt neer op het vinden van de dollars om een volledig seizoen te kunnen rijden,” vervolgde Karam. “We hebben ongeveer met elk team op de grid gesproken. Hopelijk kunnen we iets vinden, maar voor nu beginnen we het jaar met de 24 uur van Daytona en Chip Ganassi Racing
FotografieGrandAm



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!