Charlie Kimball kreeg na de finish een straf voor contact met Pagenaud en moest genoegen nemen met de 19e positie. De straf kostte hem zes posities.
Graham Rahal was zeer content na de race: "Het was een erg goede dag. Ik ben trots op het team. We hebben heel hard gewerkt. We begonnen goed dit weekend maar vielen wat terug en eindigden weer goed. Om op dit moment in het seizoen een top vijf te krijgen en wat punten te pakken is erg belangrijk."
Dario Franchitti verklaarde dat hij in de top vijf ontbrak doordat zijn setup niet goed genoeg was: "Geen mooie dag voor ons. We hebben iets gemist in de setup. De wagen was niet slecht op nieuwe banden, maar we hadden veel onbalans. Ik denk dat we wel weten waar we er naast zetten, dus we pakken de moed weer op in Mid-Ohio."
Dat Charlie Kimball het niet eens was met zijn straf voor het incident in de laatste ronde liet hij merken op twitter. Kimball was in het persbericht van zijn team diplomatieker: "Het was een zware race. We hadden een goed gevoel over de wagen en waren erg goed bij het aanremmen en opkomen van de rechte stukken. We moeten dit pakken en doorgaan naar Mid-Ohio. Ik had daar een goede race vorig jaar."
FotografieMichele-Marie Beer / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!