“Mijn wagen was vandaag geweldig,” concludeerde Franchitti. “Het was een combinatie van de wagen en de afstelling, die vrijwel perfect was, ik moest het er alleen nog uithalen. Ik had erg veel overstuur in Bocht 3, maar verder was de wagen overal erg goed. Ik ben blij weer terug op de Milwaukee Mile te zijn en dit is een geweldige positie om de race van morgen te starten.”
Franchitti kan in de race rugdekking verwachten van teamgenoot Scott Dixon, welke zich als derde kwalificeerde en dus direct achter de #10 bolide de race zal aanvangen.
FotografieFirestone Racing



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!