Volgende Race: XPEL Grand Prix at Road America, 21 Juni
Dario Franchitti, Indianapolis

Melk smaakt voor Franchitti even zoet als in 2007

Geplaatst
Gewijzigd
Geschreven door
Ondanks dat Dario Franchitti het gevoel van winnen in Indianapolis al kent uit 2007, is de smaak van de traditionele melk aan de finish van de legendarische race niet minder zoet. Met een dominante race leidde de Chip Ganassi Racing coureur de meeste ronden, om de race als winnaar af te sluiten.

“Om de winnaarsmelk hier in ‘victory lane’ opnieuw te mogen drinken smaakt net zo goed als drie jaar geleden,” zei Franchitti. “Tot tien ronden voor het eind deed ik het vrij relaxt aan, maar vervolgens moesten we plots brandstof sparen en dergelijke. Mijn wagen was vandaag dominant en ik moet mijn team en natuurlijk alle fans die hier de race hebben gezien bedanken. Dit voelt fantastisch! Om terug in de IndyCar Series te komen na in 2008 weg te zijn geweest en vervolgens vorig jaar het kampioenschap en nu de Indy 500 opnieuw te winnen is prachtig.”

FotografieIMS
Deel op Social Media
reacties Nog géén reacties