“Om de winnaarsmelk hier in ‘victory lane’ opnieuw te mogen drinken smaakt net zo goed als drie jaar geleden,” zei Franchitti. “Tot tien ronden voor het eind deed ik het vrij relaxt aan, maar vervolgens moesten we plots brandstof sparen en dergelijke. Mijn wagen was vandaag dominant en ik moet mijn team en natuurlijk alle fans die hier de race hebben gezien bedanken. Dit voelt fantastisch! Om terug in de IndyCar Series te komen na in 2008 weg te zijn geweest en vervolgens vorig jaar het kampioenschap en nu de Indy 500 opnieuw te winnen is prachtig.”
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!