Sebastien Bourdais: "Het was een vreemde dag voor ons. 's Ochtends hadden we een uitstekende wagen. Ik dacht echt dat we een goede kans hadden om de pole te pakken. We deden een set nieuwe banden onder de wagen aan het eind. Er moet iets gebeurt zijn met de wagen. We hadden het opeens mis want sinds toen hadden we nooit echt de wagen om het te doen. Het lukte niet. Het is een beetje teleurstellend omdat we vorig jaar zo domineerde. Het bewijst dat elk jaar anders is en je geconcentreerd moet blijven. Het lijkt er op dat dat vandaag niet lukte."
Oriol Servia was duidelijk in zijn eerste reactie: "De kwalificatie was erg slecht voor ons. Eerlijk gezegd ben ik wel blij met de wagen, die voelt wel goed. Ik reed mijn snelste ronde in de eerste run en ik dacht dat ik veel beter kon. In de tweede run had ik pech met de rode vlag. Daarna hadden de banden al hun beste prestatie geleverd en kon ik mijn tijd niet verbeteren."
"We zijn niet in de beste startpositie voor de laatste race van het seizoen maar het gaat erom waar je finisht en we zullen proberen naar voren te komen. De eerste bocht is een goede inhaalmogelijkheid en de push-to-pass maakt een groot verschil. Het team heeft altijd goede stops dus zo moet ik ook naar voren komen. Ik reed van de laatste naar de vijfde plaats in Australië dus theoretisch gezien zou dit makkelijker moeten zijn."
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!