“Ik hoop dat er na deze race meer inschrijvingen voor de raceklasse bijkomen en dat we mensen kunnen motiveren,” zei Heylen, die zestien wagens duidelijk onvoldoende vond. “De omstandigheden waren lastig, vooral in Bocht 1. Ik denk dat we de wagen slecht hadden afgesteld. Het was jammer dat ik m’n goede vriend Stefan (Wilson) geen kans kon geven tijdens de eindfase de race. Maar het was goed om terug in de wagen te zitten. Ik heb al bijna drie jaar niet meer in een (Formule)wagen geracet. Ik hoop echt dat ik dit jaar nog meer races kan rijden, ik heb er van genoten.”
FotografieGib Stoffmann / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!