Volgende Race: Honda Indy 200 at Mid-Ohio, 05 Juli
Justin Wilson, St. Petersburg

Dreyer & Reinbold met beide wagens in de top tien

Geplaatst
Gewijzigd
Geschreven door
De komst van Justin Wilson naar Dreyer & Reinbold Racing heeft nieuw leven in het team uit Indianapolis geblazen. Vielen vorig jaar beide Dreyer & Reinbold coureurs nog vrijwel altijd buiten de top tien, in St. Petersburg kwalificeerde het team zich dit jaar met beide wagens binnen de top tien. Justin Wilson behaalde opnieuw de Fast Six sessie en kwalificeerde zich als vierde, Mike Conway parkeerde zijn wagen op de vijfde startrij met de tiende tijd.

“De wagen was erg goed en ik ben erg tevreden met de progressie die we tijdens de vrije trainingen hebben geboekt,” verklaarde Wilson. “We reden tijdens de Firestone Fast Six op de zwarte, standaard banden, maar helaas kreeg ik een probleem met mijn remmen. Het werd steeds slechter en aan het eind was elke ronde gewoon een groot avontuur, waardoor ik besloot om de wagen vroegtijdig in de pit te parkeren. Je kunt in de strijd om één positie op de grid beter je wagen niet in de muur parkeren. Ik ben redelijk tevreden over hoe alles is verlopen. Het hele team verbetert zich en hopelijk hebben we morgen opnieuw een goede dag.”

FotografieGib Stoffmann / OpenWheelWorld.net
Deel op Social Media
reacties Nog géén reacties