Sebastien Bourdais was nog niet helemaal tevreden: "Het team heeft goed werk geleverd door de auto te repareren. De balans was good maar helaas hadden we een probleem met de tractie die we nog niet helemaal opgelost hebben. Ik ben blij dat de laatste ronde goed ging anders had het er slecht uit gezien. Als we dit tractieprobleem oplossen zijn we in goede vorm voor de race. Dit is altijd een race waar van alles kan gebeuren dus we doen ons best om te finishen. Ik voel me wel relaxed (over de titel). We werken hard om de race te proberen te winnen."
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!