“We zijn erg blij met dit goede resultaat,” verklaarde de Belg. “We hebben het hele weekend al laten zien dat we de snelheid hebben en vandaag hebben we dat omgezet tot een goed resultaat. Ik denk dat we het op het tweede set banden nog iets beter hadden kunnen doen, want ik maakte niet optimaal gebruik van de piek van de banden. Na die piek worden ze snel langzamer. Ik weet ook niet of de rode, alternatieve banden sneller zijn dan de zwarte, standaard banden. Wij hebben alleen op de rode banden gereden.”
“Dit resultaat is ook voor het team een erg goed resultaat,” vervolgde de Conquest Racing coureur. “Met dit goede resultaat zullen we een totaal ander uitgangspunt hebben dan Zolder, waar we vooral tijdens de eerste stint met volle brandstoftanks erg snel waren. We moeten nu alleen nog maar hopen dat de pech morgen wegblijft.”
FotografieBarend Blom / ChampCar.nl



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!