Een teleurgesteld Bruno Junqueira zei na afloop: "In het eerste deel van de kwalificatie lag ik op P2. De wagen voelde goed aan op de Bridgestone regenbanden. Ik probeerde de droogweer banden maar het begon weer te regenen. Toen ging ik weer naar buiten op de regenbanden en mijn tweede ronde was erg, erg snel toen ik bij Katherine Legge kwam. Ik ben teleurgesteld met mijn positie omdat ik echt gedacht had in de top vijf te kunnen kwalificeren."
FotografieGib Stoffmann / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!