Volgende Race: XPEL Grand Prix at Road America, 21 Juni, 20:27 CET
Bruno Junqueira

Nieuwe engineer moet Dale Coyne naar voren brengen

Geplaatst
Gewijzigd
Geschreven door
Dale Coyne Racing heeft een nieuwe engineer gehaald. David Morgan zal het team komen versterken. Morgan hielp DCR al eerder dit seizoen, in Toronto. Opvallend detail: vanaf toen kwalificeerde Junqueira zich drie van de vier maal in de top zes. Voor de rest van het seizoen zal Morgan het team komen versterken als hoofd engineer van Bruno Junqueira. De huidige engineer van de Braziliaan, Adam Schaechter, gaat nu naar Legge.

De engineer van Legge, Stefan Dwornik, blijft ook bij het team, maar zal in het vervolg een meer ondersteunende rol krijgen. Naast de veranderingen in het team heeft het nu ook een derde Panoz chassis' ontvangen, welke vooral gebruikt zal worden voor reserveonderdelen.

"We hebben met vele projecten samengewerkt met David," verklaarde teameigenaar Dale Coyne, en ik ben blij dat hij weer bij ons terugkeert om het prachtige seizoen van Bruno voort te zetten. Ook is het goed om een derde wagen te hebben. De mensen van Panoz hebben uitstekend werk geleverd om op zo'n korte termijn een wagen te leveren. Het geeft ons veel reserve onderdelen bij onze eerste excursie van het continent."

FotografiePatrick Straver / OpenWheelWorld.net
Deel op Social Media
reacties Nog géén reacties