"Ieder circuit is nieuw voor me, dus wanneer ik mijn eerste rondes rijd moet ik nog veel leren," verklaarde Zwolsman. "Maar voor de kwalificatie wil ik er echt voor kunnen gaan, want dan telt het echt. Voor de kwalificatie van vandaag hebben we een paar wijzigingen gemaakt aan de wagen, maar ik ben nog niet tevreden met mijn wagen. Ik denk dat dit het soort circuit is waar je nooit de ideale balans kunt vinden vanwege de vele betonnen delen op het circuit. Maar ik denk dat dat het racen op stratencircuits juist opwindend maakt."
Zwolsman verdient met het behalen van de voorlopige pole position een bonuspunt. "Ik denk dat ieder punt telt, omdat Kasemets en ik erg dichtbij elkaar zitten voor het kampioenschap, dus het punt dat ik vandaag heb behaald kan het verschil maken aan het eind van het seizoen."
FotografieChamp Car Atlantics



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!