Bourdais kon niet voorkomen dat Tracy de pole pakte maar hij hoopt op een herhaling van vorig jaar: "De kwalificatie is hier altijd interessant. We hadden een goede wagen en het leek erg op vorig jaar, want toen was Paul Tracy snelste en waren wij tweede en pakte ik op zaterdag alsnog de pole. Hopelijk kunnen we dat dit jaar weer doen. Er was veel verkeer waardoor we niet alles uit de wagen konden halen."
Servia had wat meer problemen op de eerste dag: "De wagen was goed in de eerste training maar we hadden een probleem met de brandstofpomp. In de kwalificatie hadden we een lekke band maar dat hadden we pas laat door. We wouden eerst maar één set banden gebruiken, maar als we eerder door hadden gehad dat we een lekke band hadden, hadden we nog wel een tweede set gepakt. Het was raar, want ik blokkeerde steeds mijn rechtervoorband en ik wist niet waarom. Nu weet ik ook niet wat we aan de auto kunnen verbeteren, maar daar zullen we morgen nog aan werken."
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!