"Ik wil een wagen die me in staat stelt om te laten zien hoe goed ik ben", aldus een Verstappen, in Autosport Magazine, die de Champcar World Series helemaal ziet zitten. "Ik wil kunnen inhalen, ik wil kunnen vechten voor posities en ik wil podiumplaatsen kunnen behalen. Dat is wat ik in de Champcars verwacht te vinden. Ik zal de komende tijd blijven praten met de teams, waarna ik ga testen en pas daarna zal ik de beslissing maken."
Een terugkeer bij een achterhoede team lijkt Verstappen onwaarschijnlijk, "In de Formule 1 ben je teveel afhankelijk van het materiaal en politieke spelletjes, het rijden van zo?n wagen is geweldig, maar ik heb ondervonden dat de rijder slechts een kleine rol speelt wanneer het neer komt op de prestaties."
BronAutosport Magazine
FotografieMinardi F1 team



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!