Niets bleek echter minder waar, de wedstrijd van de viervoudig IndyCar kampioen bleek er al op te zitten voor deze eigenlijk was gestart, de Fransman verloor vlak na het zwaaien van de groene vlag in het midden van de tweede bocht compleet uit zichzelf de controle over zijn bolide en crashte vervolgens de muur in.
"Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat er gebeurde. Ik denk dat Graham (Rahal) een beetje de balans verloor waardoor ik besloot om van lijn te wisselen. Vervolgens verloor ik de balans uit mijn bolide volledig in het midden van bocht twee nadat (Ed) Jones ervoor zorgde dat we met zijn drieën naast elkaar reden. Het gevolg was dat ik de controle over mijn bolide verloor, dit is echt heel erg frustrerend en ook heel erg jammer. De SealMaster Honda #18 crew heeft zeer hard gewerkt, we hadden een goede wagen. Nu zullen we koppen bij elkaar moeten steken en hopen op een beter weekend in Portland."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!