Andrew Ranger had zich liever de in top tien gekwalificeerd:
"We willen echt onze kwalificaties verbeteren maar we zijn weer 12e. De wagen was wel beter als 's morgen toen ik problemen had met de balans. We gaan er hard aan werken en zien morgen of de wagen beter is in de race."
Charles Zwolsman kreeg in de training vlak voor de tweede kwalificatie een olielek aan de wagen:
"Ik maakte me zorgen of ik me wel kon kwalificeren, maar gelukkig deed het team het geweldig en kon ik met tien minuten te gaan nog de baan op. Met wat er gebeurd is ben ik erg blij om mijn positie te hebben kunnen verbeteren."
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!