"Het ging goed," concludeerde Zwolsman. "Het was de eerste droge sessie en ik verbeterde constant mijn tijden. Het was jammer dat ik tijdens mijn laatste ronde een beetje ben geblokkeerd. We zitten in de juiste richting en morgen zullen we proberen onze positie op de grid te verbeteren."
Andrew Ranger was vorig jaar erg competitief in Cleveland en lijkt dit jaar wederom goed op snelheid te zijn.
"We hebben vanmorgen niet veel gereden vanwege de natte omstandigheden, dus dit was de eerste keer op een droge baan," verklaarde Ranger. "Het was frustrerend met hoe de sessie ging, omdat iedereen blokkeerde. Ik weet niet hoeveel ik ben geblokkeerd, maar met de tijden die zo dicht bij elkaar zitten kost het veel posities als je een paar tienden verliest. Ik sta nu twaalfde, terwijl ik in de top tien had moeten staan."
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!