Takuma Sato wees erop dat de hegemonie van Chevrolet al vaker doorbroken is: "We zijn hier eerder geweest. In St. Petersburg stonden we in de top zes. Hunter-Reay had een hele goede kwalificatie in Long Beach. Als alles samen komt met de wagen lijken we wel op het hoogste niveau te kunnen presteren. Het venster is erg smal dus het is lastig om dat te halen. Ik denk hier, omdat het zo hobbelig is, je toch niet consistent door de bochten kan gaan. Ik ben erg blij dat alles samen komt. Het team en Honda geven alles wat ze kunnen. We hebben wat wijzigingen doorgevoerd aan de voorvleugel voor de veiligheid. Één voordeel is dat we niet teveel zorgen moeten maken over de
Jack Hawksworth was erg teleurgesteld over zijn kwalificatie: "De kwalificatie was niet erg goed voor ons. We gingen het rechte stuk op en we kregen een rode vlag over ons heen, net zoals in Long Beach. Het is teleurstellend omdat we waarschijnlijk wel doorgegaan waren, maar dat is zoals het is."
Fotografie



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!