"Ik heb het gevoel dat ze compleet verkeerd zitten, ze zitten niet eens dichtbij het rechte eind," zei Dominguez. "Normaal wanneer ik een fout maak accepteer ik alle blaam, maar dat is nu niet het geval. Toen ik Junqueira wilde inhalen ging ik veel harder dan hem, maar hij liet me geen ruimte en we raakten elkaar."
"Ik ben van mening dat de straf die Champ Car heeft opgelegd compleet verkeerd is," vervolgde de Forsythe coureur. "Vertellen ze dat een coureur niet meer mag proberen anderen in te halen? Daarom heet het autosport. Ik ben altijd al een agressieve rijder geweest. Ik kan mijn rijstijl niet veranderen. Ik kan niet anders gaan rijden. Elke keer dat ik de baan op rij probeer ik te winnen, maar door deze straf moet ik uitkijken wat ik doe."
BronReforma/El Norte
FotografieChamp Car World Series



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!