Tony Kanaan was na de tweede race blijer dan na race. Terwijl hij in race 1 zijn meerdere moest erkennen in Bourdais en de race 'OK' noemde, kwam de Braziliaan in race 2 terug van achteren: "Ik maakte een fout bij de start. We gingen daarna van de allerlaatste plaats naar derde en tweede dus ik ben erg gelukkig, en ik moet de fans bedanken. Ze bleven twee dagen. Ik kon niet opgeven. Ik haat het als ik een fout maak dus ik moest het goed maken. Ik wou niet terug naar de truck gaan en Chip in de ogen moeten kijken met een fout. Het heeft voor ons gewerkt. Twee keer op het podium. We komen dichterbij en wil Chip en Target zo graag een zege geven."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!