De regerend Indy Lights kampioen was vooral enthousiast na de race: "Mijn team heeft het geweldig gedaan. De wagens was uitstekend en was de hele dag stabiel. Om van achteraan te komen en een top 10 te pakken - ik teken ervoor! 150 ronden continu rijden had zo z'n effect. Mijn voet deed zelfs pijn van de vibraties van het zolang ingedrukt houden. Nu weet ik waarom ze zeggen dat dit de zwaarste race in de wereld is om te winnen."
Zonder de slecht getimede neutralisatie had er volgens de 19-jarige Karam nog meer ingezeten: "Het zag er goed uit, we waren achtste toen de gele vlag uitkwam precies toen we de pits in reden. We vielen een ronde terug, kregen die terug en lagen aan het einde van het veld. Als we nog een extra ronde op de baan gebleven waren geloof ik dat we in top vijf hadden kunnen komen. Het team deed het geweldig. Ik heb zoveel plezier gehad. Ik ben zo dankbaar en gezegend om zojuist de Indy 500 te hebben gereden."
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!