"De Atlantic series bedankt Yokohama voor hun ongekende steun en toewijding over de jaren," zei Atlantic Managing Director Vicki O"Connor. "Yokohama is over de afgelopen achttien jaar een gewaardeerde partner geweest. Het bedrijf heeft geholpen om de Atlantics naar het niveau te brengen waar het nu staat. De samenwerking zal zich voortzetten tot het eind van het 2006 seizoen en we wensen Yokohama het beste voor de toekomst."
Yokohama was al verbonden aan de Atlantics sinds 1989 als officiële sponsor en bandenleverancier van serie.
"We willen het Atlantic kampioenschap en Champ Car erg bedanken voor de geweldige samenwerking, vooral Vicki O"Conner? vervolgde Dole. "Het hart en de gedrevenheid van Vicki en haar staf speelt een sleutelrol in dat de Atlantics een top ladderserie in de wereld en we zullen iedereen erg gaan missen."
FotografieBarend Blom / ChampCar.nl



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!