In de nacht van vrijdag op zaterdag had het hard geregend in Edmonton. Hoewel er gedurende de sessie steeds meer wolken boven de baan kwamen te hangen bleef het droog en kon het circuit opdragen. Daardoor gingen de rondetijden continue omlaag. Een constante factor was Dempsey. De Belardi-coureur was de snelste en wanneer iemand zijn tijd verbeterde was zijn volgend rondje meteen weer sneller. Toen Munoz na het vallen van de vlag de eerste positie veroverde had Dempsey nog een ronde over, maar hij slaagde er niet in om de pole te heroveren.
FotografieMichele-Marie Beer / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!