Volgende Race: XPEL Grand Prix at Road America, 21 Juni, 20:27 CET
Scott Dixon, Toronto

Scott Dixon snelste op opdrogende baan

Geplaatst
Gewijzigd
Geschreven door
Scott Dixon kwam als een duveltje uit een doosje om als eerste te eindigen tijdens de derde vrij training voor de IndyCar Grand Prix van Toronto. Op een opdrogende baan kwam de coureurs pas de laatste vijf minuten in actie, maar na zes ronden gereden te hebben bleek hij toch de snelste. Dixon werd op de voet gevolgd door Ryan Hunter-Raey die slechts 0,0099 seconde sneller was.

Nadat er 's ochtends een zware bui was gevallen in Toronto kwam tijdens de derde vrije training zelfs een flauw zonnetje tevoorschijn. Met een graad of 25 was het aangenaam vertoeven in de Canadese stad.

Doordat de baan opdroogde werden de rondetijden steeds sneller. Met nog twintig minuten op de klok deden de coureurs slicks onder hun wagens. Lange deed leek Sebastien Bourdais de snelste in de sessie te worden, maar in de laatste vijf minuten viel hij terug naar een vijfde plaats.

Volledige uitslag van de 3e vrije training op Toronto


FotografieINDYCAR/LAT USA
Deel op Social Media
reacties Nog géén reacties