“Wat een geweldig gevoel en wat een goede wagen!” Jubelde Hunter-Reay. “We hadden misschien om pole kunnen vechten, als we iets meer wind in de rug hadden gehad. Maar ik ben echt erg blij! Ik moet het Andretti Autosport team bedanken. Vorig jaar hadden we het bijzonder moeilijk, waarna het team al zijn ziel en zaligheid erin heet gestoken om zoiets dit jaar te voorkomen. Het is goed om terug te zijn waar we horen, wat is het team teruggekomen in vergelijking met vorig jaar.”
“Mijn wagen was maximaal afgesteld en voelde nog steeds erg goed,” vervolgde de uit Florida wonachtige coureur. “Maar het draait hier om de race, wat misschien wel de meest opwindende race in jaren zal worden, waarin veel wordt ingehaald. Hopelijk kunnen we winnen.”
FotografieCourtesy of IZOD IndyCar Series / LAT USA



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!