''Het was onze eerste keer in Sao Paulo'', aldus de coureur van Schmidt Hamilton Motorsports. ''Desondanks hadden wij een erg sterkte auto voor de race. We waren plaatsen aan het goedmaken totdat ik via de uitloopzone moest gaan. Daar verloren we veel posities en kwam het nooit meer goed. Ik verloor twee keer mijn voorvleugel en en was betrokken bij het ongeluk aan het eind van de race. Het was jammer dat we achterin het veld moesten starten, maar we hadden wel een erg sterke racewagen.''
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!