“Het was geweldig,” vatte Newgarden zijn debuutrace samen. “Ik moet de wagen en de serie nog leren kennen, want alles is totaal anders dan in de Firestone Indy Lights. Zo had ik nooit eerder een pitstop gemaakt. Het belangrijkste is dat ik geen schade heb gereden en dat we een goed resultaat hebben gescoord. Gelukkig hoef ik maar één week te wachten tot de volgende race, ik kan niet wachten om op Barber te rijden!”
FotografieMichele-Marie Beer / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!