In 2010 was het al duidelijk geworden dat IndyCar open staat voor een terugkeer naar Houston, maar dan alleen wanneer het evenement een kapitaalkrachtige hoofdsponsor zou vinden. De aanwezigheid van Penske en Castroneves gecombineerd met de oliestad Houston, lijkt het erop dat Shell V-Power / Pennzoil gevonden is als sponsor van het evenement. Shell V-Power / Pennzoil is vaste sponsor van het Penske team.
FotografieMarcel ten Caat / ChampCar.nl



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!