“Ik wil Dreyer & Reinbold Racing en de sponsors bedanken dat ik deze mogelijkheid opnieuw krijg,” zei Pantano. “We waren de afgelopen twee races erg sterk en ik kijk er naar uit om voor dit team in Japan te rijden. Ik zal proberen het zo goed mogelijk te doen en ik kijk uit naar deze race.”
FotografieMichael Pina / OpenWheelWorld.net



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!