“Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik de race in New Hampshire heb gewonnen,” concludeerde Hunter-Reay. “De omstandigheden waren die dag niet ideaal en de juiste beslissing was genomen. Ik weet dat het hele Andretti Autosport team en vooral mijn sponsors blij zijn met dit resultaat. Het is een opluchting en nu kunnen we ons op de race in Sonoma richten. Gedurende de laatste vier races hebben we meer punten gepakt dan wie dan ook en die reeks zou ik graag op de Infineon Raceway voortzetten. Ik wil iedereen bedanken die ons afgelopen week heeft gesteund.”
FotografieIMS



Ga naar de loginpagina om in te loggen of creëer een nieuw account!